info@kahlanitenisacademy.com

آکادمی تنیس کهلانی

مرکز آموزش تنیس در رده های سنی مختلف

مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیای میانه گفت: میزبانی کنفرانس مربیان فدراسیون جهانی فرصتی طلایی برای مربیان ایرانی است .

سید امیر برقعی مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیای میانه در گفتگو با سایت فدراسیون اظهار کرد: ابتدا باید توضیح بدهم که کنفرانس های قاره ای-منطقه ای فدراسیون جهانی هر دو سال یک بار در نقاط مختلف جهان برگزار می شود و تا به امروز این کنفرانس در کشورهای مختلفی از جمله چین ، تایلند ، فیلیپین ، امارات و سایر نقاط آسیا برگزار شده است.در سال ۲۰۱۵ برای نخستین بار به عنوان مدیر توسعه منطقه غرب و آسیای میانه طرحی را در فدراسیون جهانی تنیس ارائه کردم و که هدف از برگزاری این دوره در منطقه ، کاهش هزینه سفر مربیان برای شرکت در کنفرانس و همچنین ایجاد نوعی هویت منطقه ای برای مربیان منطقه بود.

وی گفت: این طرح را در جلسات مختلف داخلی فدراسیون جهانی و به خصوص در جلسه مدیران توسعه مناطق جهان که ابتدای سال ۲۰۱۵ در لندن برگزار شد مطرح و درنهایت این نظر به تصویب رسید و مقرر شد در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار در قاره آسیا ۲ کنفرانس مجزا در دو منطقه مختف برگزار شود.

وی ادامه داد: باید به این نکته اشاره کنم که طی ۱۱ سال گذشته در تمامی کنفرانس های آسیایی و جهانی شرکت کردم و در برخی از آنها به عنوان مدرس حضور داشتم و یکی از مهمترین اهدافم برگزاری کنفرانس بین المللی در ایران بود که در صورت میسر شدن این امر کار بسیار بزرگ و زیر بنایی برای تنیس انجام می شود و از این طریق تمامی مربیان ایرانی این شانس را پیدا می کنند تا به آسانی و با حداقل هزینه در این رویداد مهم حضور پیدا کنند.

برقعی تصریح کرد: در اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی مکاتبات لازم از طرف فدراسیون جهانی با هر ۱۸ کشور منطقه صورت گرفت تا کشورهای علاقمند برای میزبانی اقدام کنند. از سوی دیگر این موضوع را با ریاست فدراسیون تنیس ایران نیز در میان گذاشتم که وی نیز با در نظر گرفتن امتیازات مثبت این برنامه برای مربیان و تنیس کشور از آن استقبال کردند و ایران نیز آمادگی خود را برای میزبانی این کنفرانس اعلام کرد و این در حالی است که در این بین کشورهای دیگری هم که از امکانات خوبی برخوردار هستند علاقه مندی خود را برای میزبانی این رویداد اعلام کرده بودند.

میزبانی کنفرانس ها در نقاط مختلف جهان در جلسات مختلف داخلی فدراسیون جهانی مطرح و در نهایت با رایزنی های صورت گرفته اولین کنفرانس منطقه ای غرب و آسیای میانه فدراسیون جهانی به ایران سپرده شد . امیدوارم مربیان ایرانی از این فرصت طلایی استفاده و با شرکت در کنفرانس با فضای بین المللی آموزشی بیشتر آشنا شوند.

وی خاطر نشان کرد: این کنفرانس از نظر اجرایی کار بسیار بزرگی است و امیدوارم با تلاش و همکاری همه دوستان کار موفقی را به سرانجام برسانیم.کنفرانس طی روزهای ۲۴ تا ۲۶ مهر در تهران برگزار می شود و تاکنون فرانک کووراد از فرانسه و خود بنده مدرسین نهایی شده کنفرانس هستیم. در حال حاضر در حال رایزنی با بعضی مدرسین اروپایی نیز هستم که جزییات آن را طی روزهای آینده با همکارانم در دپارتمان توسعه فدراسیون جهانی نهایی و اعلام می کنیم.

نوشته شده توسط مدیر وب سایت۰۹ خرداد ۱۳۹۵

آخرین مطالب

حضور در مسابقات قهرمانی کشور

حضور در مسابقات قهرمانی کشور (بعنوان سرمربی تیم) بهمراه دو تن از شاگردانم میشا قویدل و دیانا نخجوانی

بیشتر...

کسب مقام سوم کشور توسط میشا قویدل

کسب مقام سوم در مسابقات زیر  ۱۴ سال کشور توسط شاگرد عزیزم میشا قویدل

بیشتر...

نائب قهرمانی مسابقات دوبل گرامیداشت دهه فجر

در این مسابقات خواهران کهلانی توانستند به نائب قهرمانی مسابقات دست یابند.  

بیشتر...

مسابقات زیر ۱۲ سال گرامیداشت دهه فجر

در این مسابقات میشا قویدل از شاگردان با استعداد آکادمی با غلبه بر حریفان خود توانست به مقام اولی مسابقات برسد.

بیشتر...

مسابقات زیر ۱۴ سال گرامیداشت دهه فجر

در این مسابقات دیانا نخجوانی که از شاگردان مستعد من میباشد توانست مقام اولی مسابقات را کسب نماید

بیشتر...

آخرین آلبوم تصاویر