info@kahlanitenisacademy.com

آکادمی تنیس کهلانی

مرکز آموزش تنیس در رده های سنی مختلف

رئیس فدراسیون در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان البرز گفت: استعدایابی و تعامل با آموزش و پرورش، ارکان توسعه ی تنیس است.‌

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت استان البرز اظهار کرد: امیدواری برگزاری این مجمع و انتخابات امروز هیئت، آینده ی خوبی را برای تنیس استان البرز رقم بزند.

وی با بیان این که تنیس در دنیا به عنوان ورزش خاص و محبوب به حساب می آید افزود: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته خصوصا در سالهای اخیر، تنیس در کشور ما نیز جای خود را باز کرده و مسیر توسعه و پیشرفت خود را با سرعت بیشتری طی می کند.

شایسته ادامه داد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه زمین های تنیس در سراسر کشور یکی از برنامه های فدراسیون تنیس است.

وی اضافه کرد: ساخت زمین های تنیس مطابق با استاندارد در سراسر استان های کشور باید از سوی هیات ها جدی گرفته شود و برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که در مناطق محروم نیز این زمین ها احداث و راه اندازی شوند.

رئیس فدراسیون تنیس از راه اندازی آکادمی تنیس در برخی استان های کشور خبر داد و اظهار کرد: در استان تهران حدود ۴ آکادمی رسمی را راه اندازی می کنیم و در ۸ استان کشور نیز این آکادمی ها به صورت منطقه ای با هدف آموزش و توسعه ورزش تنیس راه اندازی می شوند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های فدراسیون تنیس برای رشد و ارتقای ورزش تنیس در کشور هدف گذاری ۱هزار مدرسه ابتدایی در کشور است که به آن نیز دست یافته ایم، چرا که هر فدراسیونی که از ظرفیت آموزش و پرورش استفاده نکند باخته است.

شایسته گفت: استعداد یابی به خصوص در بین دانش آموزان یکی از مواردی است که هیات های ورزشی حتما باید به صورت جدی آن را پیگیری کنند ، ظرفیت های زیادی در بین دانش آموزان وجود دارد که با شناختن این استعدادها نه تنها در رشته تنیس بلکه در کلیه رشته های ورزشی می توانیم شاهد پرورش و رشد قهرمانان زیادی باشیم.

وی تصریح کرد: انتظار ما از هیات ورزشی تنیس در استان های کشور این است که برنامه ریزی های خود را به گونه ای تنظیم کنند که تمامی اقشار جامعه بتوانند از این ورزش مفرح که طرفداران زیادی دارد بهره گیرند.

رئیس فدراسیون تنیس در بخش دیگری از سخنان خود به مشارکت بانوان در هیات های تنیس روی میز اشاره و بیان کرد: در فدراسیون ما اصل برابر را رعایت می کنیم و به همین منظور در هیات های ورزشی نیز باید از توان بانوان برابر با مردان استفاده شود و از پتانسیل های این قشر از جامعه بهره برد.

شایسته در ادامه با اشاره به اینکه طی ۹ سال گذشته هدف توسعه کمی تنیس در کشور بوده گفت: استراتژی فدراسیون تا پایان سال ۹۶ به اتمام می رسد و در برنامه ریزی از سال ۹۷ تا چهار سال آینده توسعه کیفی تنیس است.

رئیس فدراسیون تنیس افزود: یکی از برنامه ها ی فدراسیون راه اندازی تنیس ساحلی است ، که به همین منظور تیم ملی تنیس ساحلی نیز راه اندازی می شود.

نوشته شده توسط مدیر وب سایت۲۵ مرداد ۱۳۹۶

آخرین مطالب

حضور در مسابقات قهرمانی کشور

حضور در مسابقات قهرمانی کشور (بعنوان سرمربی تیم) بهمراه دو تن از شاگردانم میشا قویدل و دیانا نخجوانی

بیشتر...

کسب مقام سوم کشور توسط میشا قویدل

کسب مقام سوم در مسابقات زیر  ۱۴ سال کشور توسط شاگرد عزیزم میشا قویدل

بیشتر...

نائب قهرمانی مسابقات دوبل گرامیداشت دهه فجر

در این مسابقات خواهران کهلانی توانستند به نائب قهرمانی مسابقات دست یابند.  

بیشتر...

مسابقات زیر ۱۲ سال گرامیداشت دهه فجر

در این مسابقات میشا قویدل از شاگردان با استعداد آکادمی با غلبه بر حریفان خود توانست به مقام اولی مسابقات برسد.

بیشتر...

مسابقات زیر ۱۴ سال گرامیداشت دهه فجر

در این مسابقات دیانا نخجوانی که از شاگردان مستعد من میباشد توانست مقام اولی مسابقات را کسب نماید

بیشتر...

آخرین آلبوم تصاویر